Stworzenie customowych target grup dla
firmy e-commerce z branży elektronicznej

300% zwrot z inwestycji dzięki odnalezieniu właściwych grup klientów, do których kierowano spersonalizowane reklamy.

Cel

01.

Cel

Głównym celem naszych działań było zwiększenie sprzedaży poprzez analizę profili odbiorców i wyselekcjonowanie kluczowych segmentów klientów.

02.

Realizacja

Realizując kampanię dla jednego z największych e-commerce’ów sprzedających elektronikę w Polsce, zaczęliśmy od analizy profili odbiorców. Sprawdziliśmy czym charakteryzują się najlepsi klienci i utworzyliśmy customowe target grupy, które wykorzystaliśmy w kampaniach..

Realizacja

Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii

Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) danych o użytkownikach mających styczność z treściami.

Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.

Rezultaty

0

ROI

0

liczba zrealizowanych kampanii

0

wartość koszyków „elektronika”

Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym

Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.