Data & Programmatic consulting

My analizujemy dane. Ty dostajesz jasne informacje jak usprawnić kampanie.

Lepsze decyzje marketingowe dzięki technologii i analizie danych

Od wielu lat pomagamy marketerom wykorzystywać dane do rozwoju biznesu. Analizujemy zachowanie online, współpracując z technologią DMP do analizy danych, która należy do największych hurtowni danych na świecie.

0

segmentów zgodnych z międzynarodowymi standardami IAB dostępnych na platformie DMP

Wykorzystaj analizę Big Data, aby
zwiększyć skuteczność marketingu

Poznaj profile odbiorców

Poznaj demografię, zachowanie i intencje zakupowe wybranych grup odbiorców, korzystając z największej w Europie hurtowni danych o internautach.

Podejmuj decyzje w oparciu o dane

Dokładnie mierzymy przebieg kampanii. Zbieramy, analizujemy i porządkujemy dane, by ułatwić Ci podejmowanie lepszych decyzji.

Optymalizuj kampanie

Analizuj przebieg kampanii i profile najlepiej konwertujących odbiorców. Zwiększaj efekty bazując na danych.

Odkryj najbardziej efektywne kanały

Przeznacz budżet na kanały, przynoszące najwyższy zwrot. Analizuj ścieżkę użytkownika, aby wybrać najlepszy sposób dotarcia.

Wykorzystaj dane i zwiększ
efektywność kampanii

Wraz z rozwojem internetu, lawinowo rośnie liczba generowanych danych. To cenne informacje o zachowaniu użytkowników: czego szukają, czym się interesują. Dlatego marketerzy, by podnosić efektywność kampanii, zwiększają inwestycje w narzędzia analityczne.

0

więcej przeznaczyli marketerzy na technologie do zarządzania danymi w 2018 roku w stosunku do roku wcześniej

Pokażemy Ci jak zmienić dane w cenne informacje

Data Consulting

Data Consulting

Wykorzystaj technologię do analizy Big Data z największą bazą danych o internautach w Europie.

Optymalizacja kampanii

Optymalizacja kampanii

Nasz zespół badaczy danych pomoże Ci sformułować cele kampanii online i offline i znaleźć właściwe informacje na podstawie analizy big data.

Data-driven campaigns

Data-driven campaigns

Prowadź i optymalizuj kampanie na podstawie danych o zachowaniu użytkowników.

Modelowanie atrybucji

Modelowanie atrybucji

Monitoruj ścieżkę użytkownika. Sprawdź w jakie formy i kanały najlepiej inwestować, aby maksymalizować konwersję.

Modelowanie danych

Modelowanie danych

Znajdź cyfrowych bliźniaków najlepiej konwertujących użytkowników, twórz własne segmenty .

Audience Reports

Audience Reports

Sprawdź wiek i zainteresowania odbiorców. Zobacz czym się wyróżniają.

Programmatic in-house

Programmatic in-house

Dzięki naszemu doświadczeniu i know-how stworzysz własny dział programmatic in-house i zaczniesz samodzielnie realizować kampanie.

Trading desk

Trading desk

Udostępniamy narzędzia i know how do realizacji kampanii programmatic. Zapewniamy własnego traffica oraz dostęp do platform DMP i DSP.

Dane mobilne

Dane mobilne

Dostarczamy wysokiej jakości dane o użytkownikach mobilnych. Dotrzyj
do klientów z określonej lokalizacji.

Monetyzacja <br/>i sprzedaż danych

Monetyzacja
i sprzedaż danych

Otwórz nowe źródło przychodów - pomagamy zmonetyzować dane o użytkownikach, które już posiadasz.

Audyt mediowy

Audyt mediowy

Sprawdzimy czy budżet mediowy wykorzystujesz maksymalnie efektywnie. Wskażemy najlepsze kanały i sposoby optymalizacji wydatków.

Zaczynamy od analizy Big Data. Od poznania zachowania
odbiorców zależy skuteczność kampanii

Zaczynamy od analizy potrzeb, żeby dobrze zrozumieć Twój biznes i znaleźć optymalne rozwiązanie

1. Analiza potrzeb

Zaczynamy od dokładnego poznania specyfiki Twojej działalności. Od rynku, produktu i charakterystyki odbiorców zależą kolejne kroki.

2. Model współpracy

Wspólnie wybieramy najbardziej korzystną formę współpracy i decydujemy w jakim stopniu wspieramy działania Twojego działu i firmy.

3. Modelowanie i optymalizacja

Podczas współpracy stale monitorujemy przebieg działań. Analizujemy dane, żeby dobierać najbardziej skuteczne metody i osiągać założone cele.

Zwiększ efektywność marketingu dzięki danym. Masz je w zasięgu ręki.