Data & Programmatic consulting
My analizujemy dane. Ty dostajesz jasne informacje jak usprawnić kampanie.
Lepsze decyzje marketingowe dzięki technologii i analizie danych
Od wielu lat pomagamy marketerom wykorzystywać dane do rozwoju biznesu. Analizujemy zachowanie online, współpracując z technologią DMP do analizy danych, która należy do największych hurtowni danych na świecie.
0
segmentów zgodnych z międzynarodowymi standardami IAB dostępnych na platformie DMP
Wykorzystaj analizę Big Data, aby
zwiększyć skuteczność marketingu
Poznaj profile odbiorców
Poznaj demografię, zachowanie i intencje zakupowe wybranych grup odbiorców, korzystając z największej w Europie hurtowni danych o internautach.
Podejmuj decyzje w oparciu o dane
Dokładnie mierzymy przebieg kampanii. Zbieramy, analizujemy i porządkujemy dane, by ułatwić Ci podejmowanie lepszych decyzji.
Optymalizuj kampanie
Analizuj przebieg kampanii i profile najlepiej konwertujących odbiorców. Zwiększaj efekty bazując na danych.
Odkryj najbardziej efektywne kanały
Przeznacz budżet na kanały, przynoszące najwyższy zwrot. Analizuj ścieżkę użytkownika, aby wybrać najlepszy sposób dotarcia.
Wykorzystaj dane i zwiększ
efektywność kampanii
Wraz z rozwojem internetu, lawinowo rośnie liczba generowanych danych. To cenne informacje o zachowaniu użytkowników: czego szukają, czym się interesują. Dlatego marketerzy, by podnosić efektywność kampanii, zwiększają inwestycje w narzędzia analityczne.
0
więcej przeznaczyli marketerzy na technologie do zarządzania danymi w 2018 roku w stosunku do roku wcześniej
Pokażemy Ci jak zmienić dane w cenne informacje
Data Consulting
Wykorzystaj technologię do analizy Big Data z największą bazą danych o internautach w Europie.
Optymalizacja kampanii
Nasz zespół badaczy danych pomoże Ci sformułować cele kampanii online i offline i znaleźć właściwe informacje na podstawie analizy big data.
Data-driven campaigns
Prowadź i optymalizuj kampanie na podstawie danych o zachowaniu użytkowników.
Modelowanie atrybucji
Monitoruj ścieżkę użytkownika. Sprawdź w jakie formy i kanały najlepiej inwestować, aby maksymalizować konwersję.
Modelowanie danych
Znajdź cyfrowych bliźniaków najlepiej konwertujących użytkowników, twórz własne segmenty .
Audience Reports
Sprawdź wiek i zainteresowania odbiorców. Zobacz czym się wyróżniają.
Programmatic in-house
Dzięki naszemu doświadczeniu i know-how stworzysz własny dział programmatic in-house i zaczniesz samodzielnie realizować kampanie.
Trading desk
Udostępniamy narzędzia i know how do realizacji kampanii programmatic. Zapewniamy własnego traffica oraz dostęp do platform DMP i DSP.
Dane mobilne
Dostarczamy wysokiej jakości dane o użytkownikach mobilnych. Dotrzyj
do klientów z określonej lokalizacji.
Monetyzacja
i sprzedaż danych
Otwórz nowe źródło przychodów - pomagamy zmonetyzować dane o użytkownikach, które już posiadasz.
Audyt mediowy
Sprawdzimy czy budżet mediowy wykorzystujesz maksymalnie efektywnie. Wskażemy najlepsze kanały i sposoby optymalizacji wydatków.
Zaczynamy od analizy Big Data. Od poznania zachowania
odbiorców zależy skuteczność kampanii
Zaczynamy od analizy potrzeb, żeby dobrze zrozumieć Twój biznes i znaleźć optymalne rozwiązanie
2. Model współpracy
Wspólnie wybieramy najbardziej korzystną formę współpracy i decydujemy w jakim stopniu wspieramy działania Twojego działu i firmy.
3. Modelowanie i optymalizacja
Podczas współpracy stale monitorujemy przebieg działań. Analizujemy dane, żeby dobierać najbardziej skuteczne metody i osiągać założone cele.