Big Data Content Marketing w kampaniipromującej kleje Fix All
Dzięki odnalezieniu nowej grupy docelowej zwiększyliśmy zasięg
promocji, a materiały contentowe odwiedziło ponad 23 tys. internautów.
01.
Cel
Budowa świadomości marki Soudal, poprzez prezentację produktów Fix All w kontekście drobnych prac renowacyjnych oraz tworzenia unikalnych dekoracji
02.
Grupa docelowa
Po przeanalizowaniu profili odbiorców odwiedzających serwis klienta wyróżniliśmy dodatkowy segment grupy docelowej, czyli DIY (Do It Yourself - zrób to sam) - osoby, które lubią samodzielnie zbudować akcesoria domowe.
Następnie nawiązaliśmy współpracę z influencerami z tej kategorii.
03.
Realizacja
Wybraliśmy 3 blogerki, które zrealizowały łącznie 5 projektów DIY. Wpisy zawierające relację oraz instrukcję realizacji projektów zostały opublikowane na stronach WWW, a następnie były promowane w social mediach blogerek.
Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii
Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) danych o użytkownikach mających styczność z treściami.
Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.
Rezultaty
0
UU na blogach
0
wyświetleń na YouTube
0
wyświetleń na Instagramie
0
odbiorców na Facebooku
Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym
Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.