Big Data Content Marketing w kampanii
promującej kleje Fix All

Dzięki odnalezieniu nowej grupy docelowej zwiększyliśmy zasięg
promocji, a materiały contentowe odwiedziło ponad 23 tys. internautów.

Cel

01.

Cel

Budowa świadomości marki Soudal, poprzez prezentację produktów Fix All w kontekście drobnych prac renowacyjnych oraz tworzenia unikalnych dekoracji

02.

Grupa docelowa

Po przeanalizowaniu profili odbiorców odwiedzających serwis klienta wyróżniliśmy dodatkowy segment grupy docelowej, czyli DIY (Do It Yourself - zrób to sam) - osoby, które lubią samodzielnie zbudować akcesoria domowe.

Następnie nawiązaliśmy współpracę z influencerami z tej kategorii.

Grupa docelowa
Realizacja

03.

Realizacja

Wybraliśmy 3 blogerki, które zrealizowały łącznie 5 projektów DIY. Wpisy zawierające relację oraz instrukcję realizacji projektów zostały opublikowane na stronach WWW, a następnie były promowane w social mediach blogerek.

Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii

Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) danych o użytkownikach mających styczność z treściami.

Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.

Rezultaty

0

UU na blogach

0

wyświetleń na YouTube

0

wyświetleń na Instagramie

0

odbiorców na Facebooku

Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym

Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.