Możliwości Big Dataw performance marketingu

Zwiększamy efektywność kampanii nawet o 700%

Lepsze dotarcie do klientów dzięki technologii DMP i DSP

Budujemy strategie online w oparciu o zaawansowaną analizę profili odbiorców, współpracując z platformą do zarządzania danymi (DMP). Współpracujemy również z platformą zakupową DSP, dzięki czemu możesz stworzyć model biddowania i zwiększyć efektywność kampanii.

15—20% wyższe ROI

dzięki wykorzystaniu danych w marketingu i sprzedaży

Zwiększ efektywność. Wykorzystaj dane w kampaniach performance

Poznaj profile odbiorców

Korzystając z technologii DMP, poznasz czym interesują się Twoi odbiorcy, kim są i co planują kupić.

Twórz spersonalizowane reklamy

Przygotuj reklamy bazując na analizie zachowań online i wyświetlaj je tylko zainteresowanym użytkownikom.

Zbuduj segmenty pod brief

Twórz grupy odbiorców o dowolnych cechach korzystając z największej w Europie bazy analizującej zachowanie użytkowników online.

Korzystaj z unikatowych danych w zgodzie z RODO

Prowadź kampanie w zgodzie z regulacjami prawnymi. Korzystaj
z unikatowych danych o jakości potwierdzonej standardem Nielsen DAR.

Rozliczaj się w transparentnym modelu

Dbamy o przejrzyste zasady współpracy. Stosujemy jasne reguły rozliczenia kampanii oraz korzystamy z jakościowych, transparentnych danych.

Jedna z największych na świecie hurtowni danych

Posiadamy dostęp do technologii DMP, umożliwiającej dokładną analizę zachowania użytkowników w sieci. Platforma zapewnia dostęp do największej w Europie bazy o zachowaniu użytkowników online.

0

analizowanych profili internautów w Polsce

Usługi

SEM / Social Ads

SEM / Social Ads

Twoja strona pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania oraz będzie widoczna w social mediach, a dzięki kampaniom szybko zwiększysz sprzedaż.

RTB / Programmatic

RTB / Programmatic

Prowadzimy kampanie w modelu automatycznym, aby reklamy dotarły do odbiorców we właściwym miejscu i czasie.

Afiliacja

Afiliacja

Stworzymy program partnerski dla Twojej marki i przeniesiemy marketing efektywnościowy na wyższy poziom. Rozliczysz się wyłącznie za efekt.

Video

Video

Realizujemy kampanie video i optymalizujemy je, aby uzyskać najwyższy współczynnik obejrzanych kreacji.

Mobile i geotaging

Mobile i geotaging

Reklamy mobilne targetujemy na profil odbiorców i ich aktualne miejsce przebywania, np. centra handlowe czy stadiony.

Media planning & buying

Media planning & buying

Współpracujemy z największymi wydawcami w kraju i uzyskujemy preferencyjne ceny zakupu mediów.

Kampanie mailingowe

Kampanie mailingowe

Realizujemy kampanie mailingowe, nastawione na wysoką konwersję. Raportujemy i optymalizujemy nasze działania.

Optymalizacja kampanii

Optymalizacja kampanii

Monitorujemy przebieg kampanii i optymalizujemy działania, aby budżet został wydany najbardziej efektywnie.

Zaczynamy od analizy big data. Od poznania zachowania
odbiorców zależy skuteczność kampanii

W Performance Marketingu wykorzystujemy zaawansowaną analizę big data. W ten sposób dobrze poznajemy profil i zachowanie odbiorców. A dzięki temu zwiększamy efektywność kampanii online.

1. Analiza

Zaczynamy od wpięcia kodów na stronę i dokładnej analizy profili odbiorców. Przygotowujemy raport - Audience Report.

2. Planowanie

Na bazie analizy behawioralnej przygotowujemy strategię. Budujemy target grupy i dobieramy właściwe formy i kanały komunikacji.

3. Realizacja

Uruchamiamy kampanię ściśle dopasowaną do odbiorców i monitorujemy efekty. Z kampanii stale zbieramy dane.

4. Optymalizacja

Na podstawie analizy danych płynących z kampanii, wprowadzamy optymalizacje - wybieramy najlepiej konwertujące grupy i reklamy.

5. Raportowanie i rekomendacje

Przedstawiamy raport skuteczności i analizę profili odbiorców. Wskazujemy najbardziej efektywne kanały i kreacje oraz rekomendujemy kolejne działania marketingowe.

Analiza Big Data w kampaniach performance to imponująca efektywność. Sprawdź.