Możliwości Big Dataw performance marketingu
Zwiększamy efektywność kampanii nawet o 700%
Lepsze dotarcie do klientów dzięki technologii DMP i DSP
Budujemy strategie online w oparciu o zaawansowaną analizę profili odbiorców, współpracując z platformą do zarządzania danymi (DMP). Współpracujemy również z platformą zakupową DSP, dzięki czemu możesz stworzyć model biddowania i zwiększyć efektywność kampanii.
15—20% wyższe ROI
dzięki wykorzystaniu danych w marketingu i sprzedaży
Zwiększ efektywność. Wykorzystaj dane w kampaniach performance
Poznaj profile odbiorców
Korzystając z technologii DMP, poznasz czym interesują się Twoi odbiorcy, kim są i co planują kupić.
Twórz spersonalizowane reklamy
Przygotuj reklamy bazując na analizie zachowań online i wyświetlaj je tylko zainteresowanym użytkownikom.
Zbuduj segmenty pod brief
Twórz grupy odbiorców o dowolnych cechach korzystając z największej w Europie bazy analizującej zachowanie użytkowników online.
Korzystaj z unikatowych danych w zgodzie z RODO
Prowadź kampanie w zgodzie z regulacjami prawnymi. Korzystaj
z unikatowych danych o jakości potwierdzonej standardem Nielsen DAR.
Rozliczaj się w transparentnym modelu
Dbamy o przejrzyste zasady współpracy. Stosujemy jasne reguły rozliczenia kampanii oraz korzystamy z jakościowych, transparentnych danych.
Jedna z największych na świecie hurtowni danych
Posiadamy dostęp do technologii DMP, umożliwiającej dokładną analizę zachowania użytkowników w sieci. Platforma zapewnia dostęp do największej w Europie bazy o zachowaniu użytkowników online.
0
analizowanych profili internautów w Polsce
Usługi
SEM / Social Ads
Twoja strona pojawi się na szczycie wyników wyszukiwania oraz będzie widoczna w social mediach, a dzięki kampaniom szybko zwiększysz sprzedaż.

RTB / Programmatic
Prowadzimy kampanie w modelu automatycznym, aby reklamy dotarły do odbiorców we właściwym miejscu i czasie.

Afiliacja
Stworzymy program partnerski dla Twojej marki i przeniesiemy marketing efektywnościowy na wyższy poziom. Rozliczysz się wyłącznie za efekt.

Video
Realizujemy kampanie video i optymalizujemy je, aby uzyskać najwyższy współczynnik obejrzanych kreacji.

Mobile i geotaging
Reklamy mobilne targetujemy na profil odbiorców i ich aktualne miejsce przebywania, np. centra handlowe czy stadiony.

Media planning & buying
Współpracujemy z największymi wydawcami w kraju i uzyskujemy preferencyjne ceny zakupu mediów.

Kampanie mailingowe
Realizujemy kampanie mailingowe, nastawione na wysoką konwersję. Raportujemy i optymalizujemy nasze działania.

Optymalizacja kampanii
Monitorujemy przebieg kampanii i optymalizujemy działania, aby budżet został wydany najbardziej efektywnie.
Zaczynamy od analizy big data. Od poznania zachowania
odbiorców zależy skuteczność kampanii
W Performance Marketingu wykorzystujemy zaawansowaną analizę big data. W ten sposób dobrze poznajemy profil i zachowanie odbiorców. A dzięki temu zwiększamy efektywność kampanii online.
2. Planowanie
Na bazie analizy behawioralnej przygotowujemy strategię. Budujemy target grupy i dobieramy właściwe formy i kanały komunikacji.
3. Realizacja
Uruchamiamy kampanię ściśle dopasowaną do odbiorców i monitorujemy efekty. Z kampanii stale zbieramy dane.
4. Optymalizacja
Na podstawie analizy danych płynących z kampanii, wprowadzamy optymalizacje - wybieramy najlepiej konwertujące grupy i reklamy.
5. Raportowanie i rekomendacje
Przedstawiamy raport skuteczności i analizę profili odbiorców. Wskazujemy najbardziej efektywne kanały i kreacje oraz rekomendujemy kolejne działania marketingowe.