Big Data Content Marketing dla marki
KAYET należącej do Biedronki
Dzięki współpracy z topowymi influencerami parentingowymi i analizie big data osiągnęliśmy wskaźnik CTR 78% ponad plan.
01.
Cel
Celem działań promocyjnych w Internecie była budowa świadomości marki KAYET należącej do Biedronki, poprzez prezentację szerokiej oferty akcesoriów szkolnych w kanałach online.
Bardzo ważnym aspektem było precyzyjne zdefiniowanie grupy docelowej oraz stworzenie profili behawioralnych rodziców dzieci w wieku szkolnym.
02.
Realizacja
Aby wypromować artykuły KAYET wykorzystaliśmy przede wszystkim Big Data Content Marketing oraz prowadziliśmy kampanie remarketingowe.
Ofertę przyborów szkolnych zaprezentowaliśmy za pomocą treści content marketingowych, które pojawiły się na stronie internetowej Biedronki, 10 wybranych blogach parentingowych oraz w materiałach wideo na profilach 8 influencerów. Z blogów pozyskiwaliśmy ruch na stronę produktową.
Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii
Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) danych o użytkownikach mających styczność z treściami.
Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.
Nowe grupy odbiorców napodstawie analizy danych
Wykorzystując analizę danych o odbiorcach kampanii:
stworzyliśmy customowy segment internautów, zawierający profile: kobiety 25+, mężczyźni 55+ o zainteresowaniach: parenting, rozrywka, plotka
dzięki dostępowi do należącej do największych w Europie platform big data stworzyliśmy profile look-alike, tzw. profile bliźniacze względem najlepiej konwertujących użytkowników. Właśnie do nich następnie skierowaliśmy kampanię programmatic.
Rezultaty
0
Ponad plan osiągnęły wskaźniki CTR
0
więcej kliknięć w cenie kampanii dzięki optymalizacji CTR
0
większe zaangażowanie na stronie produktowej dla profili look-alike
0
użytkowników mających styczność z materiałami promocyjnymi to osoby nie powtarzające się
0
taką bazę look-alike, czyli tzw. bliźniaków, do których mogliśmy emitować komunikaty reklamowe, zbudowaliśmy na podstawie analizy profili odbiorców contentu
Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym
Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.