Kampania performance dla klienta
z branży motoryzacyjnej
Wykorzystując precyzyjne targetowanie osób zainteresowanych zakupem
auta,
zwiększyliśmy wskaźniki klikalności w kampanii aż 10-krotnie.
01.
Cel
Naszym celem w działaniach marketingowych dla jednej z wiodących marek samochodowych w kraju było skierowanie klientów zainteresowanych ofertą na stronę zakupową lub na stronę przeznaczoną do umawiania jazd próbnych. Naszym drugim celem było odnalezienie osób, które wcześniej nie miały okazji zapoznać się ze szczegółami oferty.
02.
Realizacja
W działaniach reklamowych dla jednej z wiodących marek samochodowych wykorzystaliśmy analizę danych i precyzyjne targetowanie. Działania rozpoczęliśmy od dokładnej analizy profili osób odwiedzających serwisy klienta i na tej podstawie stworzyliśmy segmenty najlepiej konwertujących użytkowników. Czyli takich, którzy najczęściej umawiają się na jazdy próbne lub przeglądają oferty aut. Do nich kierowaliśmy reklamy.
Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii
Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) danych o użytkownikach mających styczność z treściami.
Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.
Rezultaty
0
Wzrost akcji
0
Wzrost i utrzymanie udanych kliknięć
0
lepszy CTR niż średnia rynkowa
Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym
Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.