Promocja miasta Wrocław w konkursie European Best Destination 2018

Dzięki dotarciu do miłośników Wrocławia z Polski i ze świata, uzyskaliśmy 67% wszystkich głosów, co pomogło odnieść zwycięstwo w konkursie European Best Destination 2018.

Cel

01.

Cel

Zdobycie tytułu najciekawszego kierunku podróży przez miasto Wrocław w konkursie European Best Destinations 2018. Rywalami Wrocławia było 20 europejskich miast, m.in. Praga, Paryż, Barcelona i Amsterdam.

02.

Realizacja

Uruchomiliśmy kampanię displayową skierowaną do internautów, którzy w danej chwili znajdowali się w punktach użyteczności publicznej we Wrocławiu: na rynku miasta, dworcu, lotnisku, w galeriach handlowych. W ten sposób zachęcaliśmy osoby odwiedzające miast do oddaniu głosu w konkursie.

Realizacja

Gromadzenie danych
o odbiorcach kampanii

Na każdej ze wspomnianych stron umieściliśmy kody, które pozwoliły na gromadzenie na platformie DMP (Data Management Platform) anonimowych danych o użytkownikach mających styczność z treściami.

Następnie przygotowaliśmy raporty behawioralne o odbiorcach blogów, co pozwoliło nam zdobyć informacje o ich zainteresowaniach, demografii i intencjach, które wykorzystaliśmy do stworzenia segmentów customowych i look-alike.

Rezultaty

0

miejsce w konkursie European Best Destination 2018 dla Wrocławia

0

oddanych głosów na Wrocław

0

oddanych głosów dzięki kampanii programmatic (67% wszystkich)

Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym

Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.