Kampania online z pionierskim wykorzystaniem TikToka
dla marki OSHEE

Osiągnęliśmy 44,6 mln odsłon w całej kampanii, a dotarcie organiczne kampanii na TikToku sięgnęło 98%

01.
Cel
02.
Realizacja

Pionierska akcja promocyjna na TikToku
Promocja na TikToku była pionierską akcją w Polsce - po raz pierwszy zostało zastosowane wideo zrealizowane przez influencera, a nie spot reklamowy. To dodało akcji wiarygodności i przykuło uwagę osób śledzących TikTokerów.
Wykorzystanie algorytmów machine learning w optymalizacji kampanii
Bazując na danych zebranych z TikToka, poprowadziliśmy kampanie programmatic, precyzyjnie targetując użytkowników we wszystkich kanałach: display, video, native. Na bieżąco optymalizowaliśmy działania i targetowaliśmy reklamy na wyselekcjonowane grupy profili, charakteryzujące się najwyższym współczynnikiem konwersji.
Rezultaty
0
odsłon materiałów we wszystkich kanałach
0
wyższy CTR w kampanii na TikToku niż średnia dla kampanii w tym kanale
0
sięgało dotarcie organiczne kampanii na TikToku
0
sprzedaży pochodziło z kampanii na TikToku
0
pełnych obejrzeń reklamy wideo
0
wyświetleń w social mediach
Zwiększ efektywność kampanii dzięki wysokiej jakości danym
Zostaw informacje kontaktowe. Odpowiemy w ciągu jednego dnia.