Kampania performance wykorzystująca analizę danych
dla marki motoryzacyjnej premium

Dzięki działaniom optymalizacyjnym z wykorzystaniem analizy danych zdobywaliśmy ponad 500 leadów miesięcznie

01.
Cel
Naszym celem było zdobywanie leadów: na umawianie jazd próbnych oraz poprzez składanie zapytań ofertowych.
02.
Realizacja
W okresie od listopada 2019 do marca 2020 W okresie od listopada 2019 do marca 2020 realizowaliśmy kampanie display w modelu CPC, które na bieżąco optymalizowaliśmy. Kontakt do klientów pozyskiwaliśmy poprzez dwie strony z formularzami: do zapisu na jazdę próbną oraz do przesłania oferty leasingowej.
W wyniku naszych działań koszt pozyskania leadów spadał aż o 80,1 pkt. proc. do momentu punktu kulminacyjnego pandemii koronawirusa.

Utrzymanie niskiego kosztu leadów w trakcie pandemii
Od kwietnia, czyli po wprowadzeniu najbardziej restrykcyjnego lockdownu, koszt pozyskania leada zaczyna rosnąć. Jednak dzięki działaniom optymalizacyjnym wciąż utrzymuje się na wyraźnie niższym poziocase mie niż w pierwszym miesiącu (listopad).
W czerwcu koszt leada był aż o 40 pkt. proc. niższy niż w pierwszym miesiącu kampanii.
Rezultaty
0
kliknięć we wszystkich kampaniach
0
pozyskanych leadów sprzedażowych
0
zmniejszenie kosztu leada po optymalizacji
Increase the effectiveness of the campaign thanks to high-quality data
Leave contact information. We will reply within one day.