Kampania performance wykorzystująca analizę danych
dla marki motoryzacyjnej premium

Dzięki działaniom optymalizacyjnym z wykorzystaniem analizy danych zdobywaliśmy ponad 500 leadów miesięcznie

Cel

01.

Cel

Naszym celem było zdobywanie leadów: na umawianie jazd próbnych oraz poprzez składanie zapytań ofertowych.

02.

Realizacja

W okresie od listopada 2019 do marca 2020 W okresie od listopada 2019 do marca 2020 realizowaliśmy kampanie display w modelu CPC, które na bieżąco optymalizowaliśmy. Kontakt do klientów pozyskiwaliśmy poprzez dwie strony z formularzami: do zapisu na jazdę próbną oraz do przesłania oferty leasingowej.

W wyniku naszych działań koszt pozyskania leadów spadał aż o 80,1 pkt. proc. do momentu punktu kulminacyjnego pandemii koronawirusa.

Realizacja

Utrzymanie niskiego kosztu leadów w trakcie pandemii

Od kwietnia, czyli po wprowadzeniu najbardziej restrykcyjnego lockdownu, koszt pozyskania leada zaczyna rosnąć. Jednak dzięki działaniom optymalizacyjnym wciąż utrzymuje się na wyraźnie niższym poziocase mie niż w pierwszym miesiącu (listopad). 

W czerwcu koszt leada był aż o 40 pkt. proc. niższy niż w pierwszym miesiącu kampanii.

Rezultaty

0

kliknięć we wszystkich kampaniach

0

pozyskanych leadów sprzedażowych

0

zmniejszenie kosztu leada po optymalizacji

Increase the effectiveness of the campaign thanks to high-quality data

Leave contact information. We will reply within one day.