Kampania na TikTokowym kanale kulinarnym dla całej rodziny
dla marki Kasia

Osiągnięcie 109% realizacji celu, czyli ponad 3,8 mln obejrzeń materiałów wideo.

01.
Cel
Osiągnięcie 3,5 miliona obejrzeń materiałów poprzez publikację 3 krótkich filmików (TipTopów) na kanale TipTop Chef, w których naturalnie lokowane są produkty marki Kasia.
02.
Realizacja
Kampania zakładała publikację trzech TipTopów w postaci maksymalnie
1-minutowych przepisów, prezentowanych przez znane gwiazdy kulinarne, takie
jak Jakub Kuroń lub Agata Jędraszczak. Współpraca z marką polegała na lokowaniu produktów Kasia w publikowanych materiałach wideo, w naturalnym, kuchennym otoczeniu.

Seria publikacji na kanale TipTop Chef
Przed dniem kobiet umieściliśmy na kanale pierwszy film, który prezentował szybki sposób na przygotowanie babeczek. Natomiast w okresie Wielkanocnym opublikowaliśmy dwa kolejne video, przedstawiające przepisy na babkę pistacjową oraz wegański mazurek. Materiały spotkały się z entuzjastycznym przyjęciem obserwujących profil, co potwierdziły pozytywne komentarze pod materiałami, m.in. “Jedyna sensowna reklama”, “Zapisałam i pokaże mamie, musimy to zrobić”, “Takie reklamy to ja rozumiem”.
0
wyświetleń
0
realizacji celu
0
zasięgu
0
serduszek
0
komentarzy
Increase the effectiveness of the campaign thanks to high-quality data
Leave contact information. We will reply within one day.