• Invitation only
  • 29.01.2019
  • Start 9:00

Reklama programmatic oraz Big Data marketing to kluczowe elementy cyfrowej transformacji ekosystemu mediowego. Rynek programmatic rośnie w ostatnim czasie bardzo dynamicznie, szacuje się, że do 2020 udział programmatic w wydatkach na reklamę display wzrośnie do 86,2%. Dwie trzecie marek buduje kompetencje programmatic in-house. Programmatic wymusza zmiany w podejściu do budowania marek jednocześnie dając im szereg znaczących korzyści w postaci redukcji kosztów, skutecznego wykorzystania danych, większej kontroli nad kampanią co w efekcie przekłada się na bardziej efektywne kampanie.

Budowanie silnych kompetencji z zakresu programmatic w zespołach in-house daje dziś realną przewagę konkurencyjną.

Jak prowadzić efektywne kampanie programmatic?

Jak wykorzystywać dane własne oraz zewnętrzne do skutecznej analizy grupy docelowej?

Jak poszerzyć grupę odbiorów marki korzystając z narzędzi sztucznej inteligencji?

Na te pytania odpowiedzą eksperci stojący za sukcesami kampanii realizowanych dla marek z różnych branż m.in samochodowej, turytycznej oraz regionów np. kampania promująca Wrocław w konkursie European Best Destination 2018.

Uczestnicy:

dyrektorzy marketingu

osoby odpowiedzialne za promocję marek w Internecie

specjaliści realizujący kampanie RTB w modelu programmatic

osoby chcące zgłębić wiedzę z zakresu wykorzystania Big Data marketingu

Czego dowiesz się z warsztatu:

ikona - strzałka w prawo

jak prowadzić skuteczne kampanie programmatic

ikona - strzałka w prawo

jak wykorzystać potencjał danych w realizacji kampanii

ikona - strzałka w prawo

jak korzystać z danych w zgodzie z RODO

ikona - strzałka w prawo

jak za pomocą AI poszerzyć grupę docelową

ikona - strzałka w prawo

jak zoptymalizować budżet marketingowy dzięki wykorzystaniu danych

ikona - strzałka w prawo

jak osiągnąć wyższe ROI dzięki monetyzacji danych

Agenda

ikona - strzałka w prawo

9:00 - 9:30

Śniadanie

ikona - strzałka w prawo

9:30 - 10:30

Big Data marketing i Programmatic - maksymalizacja skuteczności kampanii dzięki analizie danych

-Do czego służy DMP w dobie RODO

-Skuteczne targertowanie kampanii za pomocą raportów behawioralnych

-Jak rozwiązać problem jakości i dostępności danych w Internecie

ikona - strzałka w prawo

10:30 - 11:30

Case Studies

-Wykorzystanie danych z różnych źródeł w kampanii i osiągnięcie ROI ponad 200%

-Kampania promująca Wrocław, czyli jak wygenerować 3 mld PLN przychodu dzięki wykorzystaniu AI i Big Data

ikona - strzałka w prawo

11:30 - 12:00

Networking

Audience Network Logo

Specjalizujemy się w data consultingu, w obszarze którego jesteśmy na polskim rynku liderem. Optymalizujemy procesy biznesowe przy pomocy Big Data w połączaniu z algorytmami sztucznej inteligencji i maszynowym uczeniem. Realizujemy skuteczne kampanie digital marketingowe z użyciem danych. Precyzyjnie docieramy do wyselekcjonowanej grupy klientów, by maksymalizować efektywność kampanii i zwiększać liczbę konwersji.

Jako część grupy Cloud Technologies posiadamy dostęp do innowacyjnych technologii z dziedziny Big Data marketingu w tym do jednej z największych na świecie hurtowni danych o użytkownikach internetu oraz technologii do przetwarzania danych - autorskiej Data Management Platform - OnAudience.com.

Technologie wykorzystujemy w realizacji kampanii retargetingowych, RTB oraz rozwiązaniach z zakresu analizy ruchu i konwersji.

Technology Fast 50
Technology Fast 500
Europe's Fastest Growing Companies
Meeting registry

Zarejestruj się i sprawdź jak wykorzystać możliwości Big Data marketingu