Cel

Zwiększenie liczby rezerwacji w obiektach należących do największego zarządcy ośrodków górskich i usług turystycznych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Rezultaty

234,80%

ROI

26,62%

CTR w kampanii content marketingowej

9,41%

wskaźnik konwersji z kampanii content marketingowej

Realizacja

Audience Network odpowiadało za przeprowadzenie kompleksowej kampanii, wykorzystującej dane 1st, 2nd i 3rd party, które były integrowane i zarządzane na platformie DMP. W ramach działań promowaliśmy cztery ośrodki górskie klienta.

Rozpoczęliśmy od wykorzystania danych 1st party, czyli analizy behawioralnej użytkowników wszystkich serwisów. To pozwoliło nam poznać profile najlepiej konwertujących klientów, do których skierowaliśmy reklamy.

W ramach prowadzonych kampanii online, które wykorzystywały dane 3rd party, stosowaliśmy m.in. działania remarketingowe, RTB, look-alike modeling i kampanie w wyszukiwarce Google.

Dane 2nd party pozyskaliśmy z działań contentowych. Współpracowaliśmy z polskimi wydawcami i influencerami, którzy publikowali artykuły o resortach klienta. Na podstronach z treściami wpięliśmy pixel, pozwalający na analizę profili czytelników i wyliczanie wskaźników konwersji.

,