Cel

Zdobycie tytułu najciekawszego kierunku podróży przez miasto Wrocław w konkursie European Best Destinations 2018 poprzez zachęcenie użytkowników do oddawania głosów. Rywalami Wrocławia było 20 europejskich miast, m.in. Praga, Paryż, Barcelona i Amsterdam.

Rezultaty

1
miejsce

w konkursie European Best Destination dla Wrocławia

41 148

oddanych głosów na Wrocław

27 547

oddanych głosów dzięki kampanii programmatic (67% wszystkich)

Realizacja

Kreacje wyświetlano internautom, którzy w danej chwili znajdowali się w punktach użyteczności publicznej we Wrocławiu: na rynku miasta, dworcu, lotnisku, w galeriach handlowych.

W celu rozszerzenia grona odbiorców kampanii o wartościowe profile, stworzyliśmy specjalny segment look-alike. Zawierał profile o cechach najbardziej zbliżonych do osób o wysokim wskaźniku konwersji.

Kampania była targetowana do osób odwiedzających serwisy internetowe wroclaw.pl i visitwroclaw.eu oraz miłośników Wrocławia z całego świata.

,